Doktor baktı bir sorun görünmüyor ama rahim filmi çektirmek de daha detaylı olur dedi ama ben çok korkuyorum. Eşime de sperm testi istedi. İlk çocuğumuza karar verdikten 3 ay sonra hamile kalmıştım. Bir sorun olsa kısırlık falan o zaman da olmazdı diyoruz bilmiyorum çok mu cahilce ama. Rahim filminden sperm testinden önce bi takviye falan mı kullansak ne yapsak bi akıl veren olur mu 🙏🏻