GencbirAnne_1 bsrayksl2 3lü taramada ne yapıyorlar banada bilgi verir misin yaptırmak gerekiyormu illa
bsrayksl2 GencbirAnne_1 sadece kan veriyorsunuz birde doktorunuz sigara kullanıyor musunuz yaşınız kaç bunun gibi bi kaç bilginin olduğu bir kâğıt veriyor onunla birlikte kan sonuca gönderiyor istatistik ve kan sonucuna göre de sonuçlar belli oluyor sanırım
gkc990_ @bsrayksl2 2 li tarama yaptırdım 8 ekimde sonuçlarım bugun önce msj olarak geldi dosya kodu geldi onunla e nabız da sonuçlarımı girip gördüm
bsrayksl2 gkc990_ anladım e nabıza düşmüyor diye duymuştum ama eğer öyleyse de anca kontrole gittiğim zaman öğrenicem