Bir gece öncesi bebeğim aşırı hareketliydi. Sabah kalktım, markete gittim. Eve geldim temizlik yapacaktım. İdrar kaçırma gibi bir şey hissettim. Burada hep suyun gelmesini idrar kaçırmaya benzettikleri için suyumun geldiğini anladım. Sancim vs yoktu. Öncesinde nişanim da gelmedi. Hep evde biraz takılırım, eşim masaj yapar, duşumu alır giderim diyordum. Ama hayalimdeki gibi olmadı. Suyum gelince korktum ve eşimi aradım. Hemen eve geldi. Hızlıca hastaneye gittik. İlk muayenemi yapan ebe “ooo 5 cm acilman var, nasıl sancin olmaz” dedi. Doktor da muayene ettikten sonra direkt yatışım yapıldı. Saat öğlen 11 civarıydı. Nst ye bagladilar. Hala sancim yok. Duş aldım, pilates topunda hareketler yaptım, squat yaptım. 14 gibi sancim çıkmaya başladı ama yeterli değil dedi ebeler. 16.00 gibi suni sanci verdiler. İşte o zaman kötü oldum. 5 dakikada bir belime bir ağrı giriyor, kıvranıyorum. Ama 1 dakika sürüyor hiçbir şey olmamış gibi rahatlıyorum. Benim yaptığım en büyük hata doğuma giderken bir şey yememek oldu. En son sabah kahvaltı yapmıştım. O yüzden sonlara doğru gücüm kalmadı. Açlıktan ve susuzluktan bayılacak gibiydim. Suni sancıdan sonra açıklığin 8 cm olmuş dediler. Hemen odaya malzemelerini çektiler. Ayağa kalkıp çömelip ikinmami istediler ama benim gücüm yoktu. Açım diye bağırdım sürekli. Bir sürü nefes egzersizi, ikinma egzersizleri yapmıştım dogum öncesi. Bütün bildiklerimi unuttum. Saat 17 civarı da bebeğimi kucağıma aldım. Benim için çok uzun sürdü ama doktorum ve ebeler ilk dogumum olmasına rağmen çok hızlı ve güzel bir doğum olduğunu söylediler. Çok kötü ikindigim için bir kaç sıyrık oluştu sadece. Doğum sonrası öyle bir rahatlama oluyor ki dikisi falan hissetmiyorsunuz zaten. Dikiş bitti hemen ayağa kalkıp bebeğime baktım. Yine doğursam yine vajinal doğum yapmak isterim. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin…