Kızlar ben ilişki olduktan sonra “Hamile miyim” diye sürekli düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Heyecan mı stres mi ne bilmiyorum ama kalbim çarpıyor, istiyoruz bu arada hani korunmuyoruz. Sizde de böyle mi bende mi bir anormallik var? Bir de işin kötüsü bu dönemde stres yapmamak gerekiyormuş yapmayayım diye düşündükçe daha da yapıyorum. Desteğe ihtiyacım var zaman geçmiyor.