Merhaba kızlar. 5 haftalıkken adet gecikmesiyle hamile olduğumu öğrendim. Beta hcg 3000 lerde. Doktor üsten keseyi de gördü. Folik asit ve d vit başladı. Bi daha şu tarihte gel falan demedi devlet hastanesine gittim. Açıkçası çok sık sık da gitmek istemiyorum akışına bırakmak istiyorum. 11 haftalık olduğumda gitsem hem kalp atışına bakılsa hem 2 li test yapılsa çok mu geç olur. Tavsiyelerinizi beklerim