Selimhan Elf-krcbl malesef adı yazan doktorların hiç birini 4-5 ayda bende görmedim poliklinikte serviste yattığımda visitte gördüm bazısını sadece poliklinikte asistanlar var oda şansınıza arada iyileri de var çoğunluğu çokta ilgili değil malesef
dunyamveben2 Elf-krcbl keseyi gördü ama bebek yada yolk görmedi inşallah iyi haber alırım ne olursa olsun insanın içi içini yiyor 😟😟
Elf-krcbl dunyamveben2 tabiki öyle annelik duygusu güzel haberler alırsın inşallah ne zaman geleceksin
dunyamveben2 Elf-krcbl eşimin haftalık çalışma şekli bugün belli olucak ona göre hangi gün uygunsa o şekilde gelicem
happymomfiliz Merhaba, hamileliğimin 18.haftasındayım rahimde 20 mm incelme var. Doktor 15 mm ye düşmeden serklaj önermiyorum dedi. Progestan kullanıyorum sürekli yatıyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı serklaj atılmadan sağlıkla durumu atlatabilen?
Seval392 Elf-krcbl ben gidiyorum ama perinataloji de kıronik hastalar için uzman doktora 1 kere denk geldim genelde yanlarındakler bakıyo onlarda güzrl ilgilenito nst ye her gitmemde yolluyolar