yasemincel65 Kızlar ben 19 haftamı tamamladım, henüz karnım çok fazla çıkmadı, çatlak da yok. Fakat ileride de olmaması için hangi çatlak kremini önerirsiniz veya yağ da olur. Doğal içerikli ürünler araştırıyorum bir de sizden fikir almak isterim.
Simsimsem yasemincel65 mamaaura çatlak kremi kullanıyorum ben. Fiyatı hem çok uygun hem de içeriği temiz.
Bbgg yasemincel65 biz de 19+4 üz soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı almıştım önceden doktoruma sordum bu yeterli olur mu diye hiç gerek yok hiç başka şeylerle uğraşmayalım direk lierac dedi
Dinolisoo Ben soğuk sıkım hindistan cevizi yağı aldım. 14 haftada kullanmaya başladım güzel nemlendiriyor kokusuda harika iyi hissettiyor. Ne kadar hamilelere uygun denilsede ben kimyasal içerikli kremler kullanmak istemiyorum. Şuan erken dönem olduğu için ekleme yapmıyorum ama ileriki dönemlerde içine argan yağı e vitamini ekleyip uygulayacağım. Daha güvenli ve etkili deniyor. Kakao yağı jojoba yağı soğuk sıkım zeytin yağı da eklene biliyormuş
HavvaM0806_ edannnnur ayy çok da pahalı o ya ilk 3 ay aldım sonra bio oile döndüm ama ilk gebelikten catlaklarim var onlar belirginlesmeye başladı esrea bir çatlama olmadi
Simsimsem yasemincel65 lierac ta sahte ürün çıkma durumu da var maalesef . Alıp sahte çıktı yorumu yapanlar var Trendyolda