Bade088 hiç doğum yapmadan takıldı. İlaçlara ve latekse alerjim var. Tek seçenek spiraldi. Doktorum sorun yok takabiliriz dedi taktık. 1,5 sene kaldı sonra çıkardık. Sezaryen doğum yapan ablam da taktırdı geçen aylarda. Çok farklı bir yorum olmuş doktorunki neye dayandı bilemedim