Bugün 15+2 olduk. Şimdilik iyiyim, bu haftaya kadar kasık ağrılarım oluyordu büyük oranda azaldı. Akıntım oluyor biraz, bir iki kere sarı geldi ama şimdi beyaz ve kokusuz umarım bir sıkıntı yoktur. Bir de 2 kilo aldım ona canım sıkıldı 😔 sizde durumlar nasıl?