Kızlar şu an 10.haftadayım fetal dna yaptırmak istiyorum ama kafam çok karışık nerede yaptıracağımızı bilemiyorum.bazıları genoks önermiş kimi de bende yanlış sonuç verdi falan demiş.eurofins önerenler var ben de yurt dışına gönderen bir yerde yaptırmayı tercih ederim gibi geliyor.deneyimleriniiz ne kadar yaptırdınız sonuç ne kadar zamanda geldi vs paylaşabilir misinizzz