Rabia-Bay44 Açıkçası doktora hiç sormadım çünkü direkt kestirip atıyorlar .
Ben böyle çok arada kaşıntı veya enfeksiyon olmuşum gibi hissettiğimde kullanıyordum birkaç gün sonra enfeksiyon muyum diye test veriyordum hiçbirşey çıkmıyordu.
Enfeksiyon olmama durumu benim için imkansız gibi birşeydi çünkü bekarlığımdan beri yaşadığım bir sorundu.
Kuru dut çayını da arada içiyordum ama mesela 2 ayda bir 3 gün arka arkaya içiyordum.
Doktoruma hiç bahsetmedim bu konudan ve ben herhangi bir tehlikeli durumla karşılaşmadım 34. Haftadayım
Bu gebeliğim süpriz oldu tek gecede hamile kaldım aslında kolay hamile kalabilen yapıya sahip değildim
6-7 aydır düzenli olarak nioli ve kuru dut çayı kullanmaya başlamıştım(kesinlikle hamilelik için değil) çok fazla enfeksiyon oluyordum o yüzden.
Ama kolay hamile kalmama da neden oldu
Benim için süpriz oldu ama belki hamile kalmaya çalışanlara fikir olur.
Nioli yağını her sabah 1 damla iç çamaşırıma damlattım (düzenli değil)