Mrvmrv78 genelde bazı bebeklerin bu tür olaylarla karşılaştığı görülüyor ki benim bile küçükken anne karnında ve boynum akordan dolanmış doktor annemi sezeryana Bu yüzden almış Daha önceki 2 doğumlu normaldi benim annemin ki ama bazı bebekler dolanan kordonu geri de açabiliyor ilerleyen haftalara bağlı yakında zaten bir daha muayeneniz olur Bu haftalarda artık sık sık muayeneye çağırır doktorunuz size ona göre de durumu yönetir korkmayın