betealt 6+4 de bebeğin kalp atışı duyulur mu? Randevum var ama korkuyorum erken mi gidiyorum sıkıntı olur mu diye
gerigeldik betealt ben 6+5te gitmiştim ama ultrasona göre 6+3tü ve kalp atışı duyuldu. Sizde duyarsınız umarım 🌸