canannnblbll 39+6 haftalık hamileyim henüz doğum yapmadım dün gece iki göğüsümden de süt geldi baya tişörtü ıslatacak kadar ondan sonra da devam etti, biraz sancım vardı düzenli olmadığı için hastaneye gitmedim bi anda o kadar süt gelmesi normal mi
Sevgiiss canannnblbll benim 38. Haftada süt gelmeye başlamıştı sezaryen oldum olur olmaz vardı sütüm. 2 sene emzirdim daha da eözirsem sütüm vardı emzirirdim . İnşallah şeninde öyle olur süt konusunda sıkıntı yaşamazsın
bebeklerim__ canannnblbll canim sadece erkenndogumu tetikler diyebiliyorum senin de zamanin gelmiş artık bebegin ben geliyorum diyor 😍
Havin49_ canannnblbll normal ama göğüs sıkıp uyarma çünkü bebeğin ne zaman doğacağı belli değil sütün kaynar kastir olursun
senem0987 Çok normal bence ben şuan 30+0 haftalık hamileyim 18+0 dan beri iki göğsümden de süt geliyor
S-nur1 Kızlar benimde 20 li haftalarda bir kaç kez ıslanma şeklinde o süt akıntısı geldi ama bidaha hiç gelmedi 35 hafta içindeyim 36 haftaya giricem ama yok hala sütüm olmayacağı anlamına mı gelir bide sezeryan oalcagım çok vaktim kalmadı 🥹🙄