Mom__12 Ben de aynı durumdayım 29 haftadan beri bu sorunla mücadele etmeye çalışıyorum. Nefroloğa gittim proteini azaltmamı söyledi kadın doğum doktorum alakası olmadığını söyledi arada kaldım ben de. Tuzu çok azalttım, bol su içmeye ,hareket etmeye önem veriyorum. Tansiyon takibi yapıyorum genelde çıkmasın diye her yediğim içtiğim şeye limon sıkarak yiyorum sularım dahil. İdrar testinde +3 protein çıktı. Daha sonra doktorum 24 saatlik idrar toplattı ve orada da en fazla 300 olması gereken sınır 558 çıktı. Doktorum bi şekilde 37′ye kadar anca ilerleyebiliriz dedi. Yarın da kontrolüm var haftada bir de sıkı takiple kontrole çağırdı şu an 34 haftalığım.