Kızlar uzun zamandır buraya girmiyordum ama merak ediyorum artık benim gibi bu durumu yaşayan varmı ben geçen eylülün 5 adet oldum ama bu ay olmadım 5 gün gecikmem var ama adet olmadım 11 aylık bebeğim var emziriyorum ilk aylarda adet olmadkm emzirdiğim için ama bu ay neden böyle olduki test yapıyorum negatif çıktı geçmi döllenme anlamadımki böyle olup hamile olan varmı