Kızlar 11 eylulde adet oldum normalde adetlerım 23-25 gunde bır olur asla sasmaz. 19 eylulde yumurta akı kıvamında afedersiniz lavaboda uzayan akıntı gordum o gunu degerlendırdım normalde atesım 35.8 lerde cıkar 20 eylulde 36.5 cıktı. O gunden sonra kasıklarım ara ara hep agrımaya devam ettı ama cok sıddetlı degıl. bıkac gun sonra akıntı azaldı fakat 1 hafta sonra tekrar akıntıda artmalar oldu beyaz kıvamlı akıntı gordum bıkac gün boyunca. 29-30 ekımde kasıklarımda agrıyı tekrar hıssettım hatta 30 eylul gecesı kasıktakı agrı baya sıddetlendı yarım saat kadar surdu ve kendılıgınden gectı. 4 ekımde yıne tuvalette afedersiniz yumurta akı gıbı tuvalete oturdugumda 10 cm kadar asagıya sunmus kokusuz seffaf akıntıyı tekrar gordum ve 4 ekımde atesım 36.8 cıktı. Normalde 3-5 ekım arası adet gormem gerekırdı. Bugun ayın 10 u hala adet olmadım. Idrar testlerım sureklı negatıf. 19-21-28 eylul ve 3 Ekım korunmasız ılıskım oldu. 4 eylulden sonra kasıklarımda agrı yoktu dun ve bugun tekrar hafıf hafıf batma ve agrı basladı cok sıddetlı degıl. Kıst olusmıs olabılır mı sızce yoksa gec dollenme dıyorlar oyle bısey olmus olabılır mı nedenını nedır? Ikı kez yumurtlamıs olabılır mıyım kafam cok karıstı.