BebegimVeBenn_ çok ağırlastim benimde ikinci doğum olacak bende 31 Ekim’de olsun istiyorum da bakalim 36+1 de kontrolum var 35+3üm şuan şükür zaman bazen geçiyor bazen geçmiyor gibi oğlum anaokuluna gidiyor öyle biraz zaman geçiyor gibi o geliyor yemek hazırla vs gibisinden bana da günü 37 de verecek herhalde bilmiyorum ki 36+1 de kontrol var bakalım belki o zamanda gün verir geçen kontrolde sordum daha 3 haftan var dedi bakalım