Merhaba kızlar.32+3 günlük hamileyim 2Gündür vücudum dökülüyor resmen.Boğaz yanmasıyla birlikte boğaz ağrımda var.İştahim 0 beslenemiyorum canım hiç bir şey isyemiyor bebeğim için yemeye çalışıyorum ama olmuyor.Doktorada gitmedim hamileyim bir şey yapamazlar diye.Daha önce sizde geçirdiniz mi nasıl atlattınız ?Doktora gitmeli miyim bebeğime zarar gelmesinden de korkuyorum bir yandan