Kubra66 Gebeliginizin kaçıncı haftasında ogrendiniz cinsiyetini kızlar sormak istedim henüz küçüğüzz 9+4 önce sağlıklı olması tabiki kız erkek fark etmez 😍😘 😘😍🤰💖👼
Kubra66 Yaprakkm benimde bir sonraki kontrolum tam 12 . Haftasina denk geliyor gösterir mi göstermez mi merak ediyorum. Acaba bir iki hafta büyümesini beklesem sıkıntı olur mu acabaa
Yaprakkm Kubra66 doktorun ne zaman çağırdıysa o zaman git canım beklim falan deme nolur nolmaz gösterirse söyler zaten biliyorum heyecanlanıyo öğrenmek istiyo insan ama sağlıcakla gelsinlerde tek gerisi kız erkek farketmez rabbim gönlüne göre versin
Sdfnrllh 16 dan önce net bişey diyemiyorlar. Ben de çoğu 11-12 lerde öğrendim deyince gittim ama net bişey söylemedi mecbur 16 yı beklicem. 13 oldum zorla ya ben de çok merak ediyorum
Kubra66 Sdfnrllh canimm benim arkadaşım da 12 haftalıkken öğrendi bebekten bebeğe fark ediyor galiba 😘😃🤭
Ozlemcyln 2bebekannesi Zlfiyee benn varım en büyüğü 5 yaşında, ortanca 4 yaşında, en küçüğü 2 ay sonra 3 yaşına giricek ve ben 4. Ye hamileyim 1 hafta önce öğrendim ama malesef istediğimiz bi hamilelik değildi
Duyguxx Kubra66 16 haftalık olduk cinsiyeti öğrenmedik canım bi kız dedi doktorum bi erkek dedi. Göbek kordonu kafa karıştırıyor bugün tekrar gidicem farklı doktora bakalım ne dicek😁
[silindi] Kubra66 bende 22 haftalığım 12 de gösterdi 16 da daha netti benimde prenses hiç saklamadı valla ben bile anladım kız olduğunu bacakları ayırmış öyle yatıyordu 😂😂