MelisSezen merhabalar Rabbim şifa versin inşallah. Benimde kanama alanım vardı ve 3 kere kanamam oldu. Progestan içtim ama fitil olarak almadım. Anam ağladı o derece kötü oldum 12. Haftada doktor fitil olarak al dedi ama ben zaten bırakmıştım. bir doktoru dinlemiştim, Kanama alanı için vücud o kandan bütün vitaminleri alıyor işine yaramayanı atıyor demişti mantıklı gelmişti. Fitil olarak almaya da korktum beceremedim. 15. Haftada bırakabilirsin kanama alanın geçmiş demişti zaten ben hiç kullanmadım. Kendi kendine geçti . Ama aklımda soru kaldı kanama alanım için mi vermişti, yoksa farklı risk mi görmüştü