baskoycelik Benim dayanılmaz bir gaz sancım kabızlığım var buna çözüm bulamıyorum aynı sorunu yaşayanlar yardımcı olabilir mi
Bimiyendis baskoycelik ben gaz sancısı yüzünden acillik oldum, tabi bilmiyordum ağrının sebebinin gaz sancısı olduğunu. İdrar yolu enfeksiyonum varmış. Mutlaka Dr a görün ihmal etme. Bol su iç. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu önemli.
Bimiyendis baskoycelik bir de kabızlığı kullandığınız ilaçlar (özellikle demir kullanıyorsanız) yapabilir. Yan etkilerine baktınız mı
baskoycelik Bimiyendis çok teşekkür ederim bende sizden farksız değilim hastanelik oluyorum ama evde doğal içeceklerle halletmeye çalışıyorum