London2334 Kızlar bugün çatlamanın üzerinden 11.günüm awpx yaptım negatif çıktı sizce erken mi bu şekilde olup pozitife dönen varmı bat 15 ekim ?
Deletedmom_247 London2334 erken yapıyorsunuz. Çatlamanın üstünden 11 gün geçmesi bir şey ifade etmez zaten döllenme 14-15 günü buluyor. Yapmayın regl gününüzü bekleyin.