Katya1 36+3 haftalığız 3 cm acılmam war gecedendir sancım tutuyor hastaneye yatısım yapıldı doktorm daha kafası yerleşmemiş dedi akşmı bulur doğum suni istemedim önce normal deneyeceğiz bebeğimin suyu fazla dua edin sağ salimm bir avazda doğabileyim🙏🥹
Nurussemss Katya1 benim de suyu fazla gidiyor, bebekte iri , 32 hafta ama kafa 36 ile uyumlu , doğum sonrasını da haber verir misin canım ,kaç kilo doğdu , nasıl durumumuz diye . Rabbim kolay geçirsin inşaallah, tek ayazda kucağına alırsın inşaallah
aybalasmom Katya1 bi avazda su gibi doğumla bebeğini kucağına al inşallah 🙏. Biz de peşinden geliriz. Sancın var mı hissediyor musun
Katya1 aybalasmom amin canım inşallah sancım var hissediyorum ama nstde pek yüksek çıkmıyor 🤷♀️ beklemedeyiz.
aybalasmom Katya1 ayyy gerçekten miii🥹 Allah analı babalı büyütsün, hayırlı evlat olsun inşallah. Bi sorun yaşadınız mı küvöz süreci, kilosu falan nasıl.
Katya1 aybalasmom amin allah razı olsun canım 🙏 şükür küveze girmedi sağlıklı, yanımda kilosuda 2.850 gram küçük bey 🥹 rabbim sizleride bir avazda kurtarsın inşallah.