sara29 Merhaba, Hangi marka aldığıma pişman etmez? :) Mochi ve Lansinoh u araştırdım ama çevremde alan tanıdık yok bilmiyorum. Daha önce lansinoh’un manuelini almıştım; eh işte dedirtmişti. Birde bir tane alsak yeterli mi ?
Sultansultis sara29 instagramda bebebao markasını çok öven birinin videosun izlemiştim onu almayı düşünüyorum ben de
sara29 Nihan87 güzel gibi onun yorumlarıda evet, diğer muadillerin zamanla çekim gücünün azaldığı söyleniyor
Hamiske Merhaba, ben mochi kullandım, sütyenimin içine takıp kullanıyordum, farklı modları da vardı hem, memnundum