Kızlar sonunda doğurdum 38+4 yani dün 9.10.25 normal dogumumu yaptım. Dün sabah saatlerinde sabahın 5 i 20 dk 1 sancılarım geldi sonra bu durum 10 dk da bir oldu 1 saat sonra 3 dk bir olmaya başladı saat 8 de hastaneye gittim ( 2.dogumum bu arada) hastane vardığımda 4 santim acilmam olduğunu söyledi sonra saat 10 kadar 6 cm oldu ve artık sancılar ara vermeden şidetlendi spinal anestezi yapmaya karar verdim ebem elimi tutu doktor da sakin kıpırdama dedi hiç kipirdamadim doktor yanlış yere vurdu felç kalma ihtimalim olabilirdi bu hatasından dolayı sonra yine vurdu doğru yere 2 saat spinal anestezi biraz ettki etti ama sancılar arada geliyordu yine 9 cm olunca spinalin etkisi gitti sancılar şiddetlendi ebem sancı gelince ikin dedi bebeğin başı görününce doktor da geldi 5 ikinmamda bebeğim doğdu çok şükür darısı tüm hamilelerin başına kızlar herşey geciyo inanın 🫶