Kizlar reglim 4-5 gündür gecikti adet olacakmış gibi ara ara kasık ve bel ağrısı var ayrıca günde sadece 1 kere sarı bir akıntı oluyor idrar rengi koyulaşti uzun zamandır gebelik istediğim için test yapıp negatifi görmekten korkuyorum böyle olup hamile olan var mı ?