mom_51 meryys inşallah çiçeğim 2 hafta sonra devlette kontrolüm var buraya atarım ultrason fotosunu tahminde bulunursunuz artık diğer bacılarımla 🤭
meryys mom_51 Tamamdır 😅 bizde fetal vereceğiz de kaçıncı haftada veririz bilmiyorum 😊 kaybettiğim kızıma 11 de vermiştik
visnelicheescake meryys Aynen aynen merak etme Ben de başlarda ikinci gebelik olmasına rağmen çok şüphe ediyordum da hani normal diyorlar Bebek annenin vitamin deposundan beslendiği için
Ozgeliz meryys Ben ilk başlarda bulantı istifradan dolayı 4-5 kilo verdim. İkinci, üçüncü trimesterde aldım.