melisa-grknzobu Canım bu kişiden kişiye değişiyor. Benim için ağrılı ve zordu. Özellikle yataktan kalkmak yatmak… Çok canım acıdığı için bi süre yarı oturur pozisyonda uyudum..
Ama arkadaşım çok kolay geçirdi hiç ağrısı falan olmadı,3.gün cam siliyordu. Ben ilk 1 hafta yatalak gibiydim😅
Yani cidden başına gelmeden bilemezsin, ağrılı-ağrısız geçeceğini öngöremezsin