Yilmayse benim de çenemde olmuştu isilik gibi çıktı ilk başta sonra 4 ay kadar sivilce olarak devam etti. Hormonlardan dediler yoksa ne tatlı ne tuzlu bir şey yiyordum. Cildiyeye gittim hamileyim diye avenenin bir ürününü tavsiye etti ilaç yazamayız dedi. Onu da 4 5 defa kullandım kullanmadım 😅😅 7. Aydan itibaren geçmeye yüzüm güzelleşmeye başladı hiiiiiç canını sıkma o yüzden