Ben de ne yaptıysam olmuyor. Saldım artık. Zumba bile yaptım artık yorgunluktan uyuya kaldım, nişanım geleli 6 gün oldu. 38 hafta bitmek üzere salı gününe kadar gelmezse suni sancı verilecek. Benim bebek de 36. Haftadan bu yana baş aşağı pozisyonda ama ne kanala giriyor ne açılmam var🤦🏻♀️