[silindi] özelde 0,5 çıktı daha sonra devlette yaptırdım 1,1 çıktı tüm doktorlar yalnızca bu engel olmaz dedi başta 3 ay deneyin dedi doktorum sonrasında tüp bebek uzmanına yönlendirdi şansıma çok biligili biriydi kontrollerim yapıldı 6 ay bekleyelim dedi olmazsa tedaviye başlarız diye konuştuk 3. Ayda hamile kaldım şimdi 29 haftalık olduk. Ama aman olursa olur olmazsa yapacak bir şey yok deyip akışına bıraktığım ay olmuştu 😀