Benim kedilerim 6 yaşında; daha önce hiçbir kediye hassasiyetim olmamıştı, ki bizimkiler aşırı tüy döküyorlar. Gebelikte hapşurmalarım; gece biraz tıkanarak uyanmalarım arttı.
Bu arada iş yerimiz tozlu ona da hapşurmalarım etkilenmelerim arttı.
Gebelikte alerjenler biraz daha hassasiyet oluşturabiliyormuş.