6+3 de çok az kalp atışı duyuldu. Ondan sonra 2 gündür beliritilerim kayboldu normal mi? Saat 6 dan beri ağlıyorum. Sık idrara çıkardım aksam 12 den 6 ya kadar hiç gitmedim 6 da da çok gidevek kadar yoktu. Sabah midem bulandırdı bulanmiyor. Meme hassasligim gitti. Sadece bel ve kasık ağrısı yaşıyorum ara ara. Çok korkuyorum bir kurtaj geçmişim var. Kan sulandırıci ve progesteron kullanıyorum.