Suleglpk_22 Başınız sağolsun. İnşAllah hayırlısıyla kavuşursunuz bu doğumunuzda. Bende duyuyorum azarlanan insanlar var ve gerçekten çok üzücü. Hem fiziksel acı çek hem duygusal ol. Birde gelip azarlayıp psikolojini etkilesinler. Çok kötü bir durum. İnşAllah iyilere denk gelirsiniz. İlk doğumunuzu devlette mi yapmıştınız? Birde refakatçi eş kalamıyor kadın olmak zorunda onuda belirteyim. Eş ve artık kim geliyorsa ziyaretçi saatinde gelebiliyor.