Deletedmom_247 7534 sizi üzmek istemem ama artımed vakası yaşayıp üzüntüden maf olduğum için size de söylemek istedim. Kesinlikle güvenmeyin ya gidip awox alın ya da gidip kan verin hemen
Vildan17 7534 erken yapmışsınız biraz testi daha yeni nir gebelik olabilir bence biraz daha bekleyin bir adet döneminiz de geçsin sonra doktora görünün derim
birdenizanasii 7534 canım üzülme ama artimed bana çok fazla yalancı çıkardı yaa. Diğerini de hiç duymadım maalesef birkaç gün daha bekle mümkünse awox test alıp yap ya da kan ver bence en garantisi o. Allah isteyen herkese nasip etsin 🌸
lalefidan birdenizanasii benxede kan ver ben bu testkerde 4 kez yaptım 4 ünde de silik çıkyı böyle kan verdim çıkmadı
Ztkn2 Dün bende artımed ile silik çizgi gördüm birazdan freely marka erken gebelik testiyle tekrar yapacağım