Kbrakaya Merhaba bende suan tam 35 haftalığım benimde sizin gibi ağrılarım oluyor. 33.haftadan beri gidiyorum serum takılıyor rahatlıyorum sonra yine başlıyor. Hastaneye yatış dr ama yatmadım 2 yaşında oğlum var onu bırakamam diye. 36. Haftaya kadar dayanırsan 36 da alalım dedi doktor, 33 te ciğer geliştirici 2 doz vurulmuştum