Gonl gecmıs olsun canım Allahım saglık versın banada davrazdakı oguzhan kaya bos gebelık kurtaj dedı ıkızlerımden olacaktım onun yuzunden unıversteye okana sevkettı ıyıkıde gıtmemısım ıbrahım beyı soyledıler meddeme gıttım ıkı bebegımıde gordum duydum o zamandan berıde gıdıyorum memnunum dogumumuda ıbrahım beyde yapıcam canım