dilos178 Kizlar günaydin, adetime 6 günüm var erken gebelik testi yaptim 6 gün önce sonuc veriyomus ben hep bu testten yapiyorum zaten baska markalara güvenemiyorum bu sabah ilk idrarla yaptim bu sekilde cikti varmidir sizce bi bakarmisiniz❤️
ilaydavemekleri dilos178 bende adetime 6 gün önce yapmıştım silik çıkmıştı. Normal kaset test yaptım baya belli şekilde pozitif çıktı 🙏🏻🥰 bence bekleyin adet gününüzün geçmesini öyle kan verin bende beklemiştim kan için.
dilos178 ygzmom predictor early canim🥰 ay bilemedim yaa varmidirkii gidip kan vereyimmi yoksa bekleyimmi
dilos178 sme503_ üc ay önce düsük yapmistim 5 haftalikdi kürtaj olmadim kendiliginden gitti hepsi doktorumda beklemenw gerek yok icerde bsy kalmamis kürtaj yapmadigimiz icin yara da yok icerde dedi bizde ozamandan beri deniyoruz 2 yasina girecek oglum var aralarinda cok yas olsun istemiyorum rabbim hayirlisiyla nasip etsin insallah. Isteyen bekleyen herkese
Papatya05_ dilos178 öncelikle hayırlı olsun sizde tecrübeli annesiniz benim naçizane fikrim acele etmeyin kanama ağrı falan yoksa 7. Haftaya kadar bekleyin öyle direk doktor kontrolüne gidin benimde 2. Öyle yaptım bu gebeliğimde beta hiç vermedim valla rahat oluyor bebek kese yolk Herşey görünüyor mis gibi kan tahlilleri alınıyor o kadar sonra Bidaha 12. Haftada gittim tavsiye sadece
samaa_ Kizlar merhaba adetim kac gundur gecikti gogus hassasiyetim vardi ama o da 2 gundur yok sislik azaldi agri yok. Neden ola bilir? Lutfen acil cevap verin ihtimal var mi? Yoksa regl mi baslayacak ona gore kan vermek istiyorum
aysct Kan vermek için çok erken bence, en azından gecikmenizi bekleyin şuan verseniz bile çok düşük çıkacak