Kelebek671 Bende geçen hafta hafif sancı vardı bu hafta regl ağrısı gibi pazartesi randevum var , bebek hareketleri azaldı . Yürüyüşe başladım birkaç gün önce ananas tükettim ve yarine de sıcak suya oturmayı düşünüyorum birazcık ✨
Ecisbicis Kelebek671 suya oturmak enfeksiyon için iyi değil, sıcak duşunuzu alın yeter ve de bol bol hareket etmeniz iyi olacaktır
bilgemomy Kelebek671 geçen hafta sancı çıktı durdurdular bi kaç gün daha dursun dddi ama kızım gelmek istiyordu canım benim sonra 2 cm açıklıkla evdeyiz suan 38 olcam ileri haftaya kalmak istemiyorum hergün ılık duş alıyorum yürüyorum evde bide bende dikiş de vardı aldı onu da servikal yetmezlikten ötürü yine de sancı yok tık yok , sadece baskı var
Burcussuss Benimde pazartesi randevum var, sizi tüm 37. Hafta postlarında görüyorum bende tüm 37. Hafta postlarına bakıyorum, sizinle haftalarımız hemen hemen aynı kim daha önce doğuracak acaba 😂😂😂
Kelebek671 Burcussuss ay ben varya ekran süresi 24 saat oldu tüm şartları zorluyorum bu günlerde hem kolay doğum yapmak için hem zaman geçsin diye hadi bakalım 😂 Allah tez vakitte kolaylıkla sağlıkla kucağımıza versin ☺️😂 Tiktok YouTube ve burada üçgen kurmuşum 😂
Kelebek671 Burcussuss hayırlısı ile doguralım da görelim sende durumlar nedir gelme belirtisi felan vermiyor mu bebiş😂
Burcussuss Kelebek671 inşallah 🥰🥰 ya benim vajinada baskılar çok arttı belime birden ağrı giriyor. Akıntılarım arttı karnım birden sertleşiyor taş gibi oluyor sonra yumuşuyor. Ama nst de düzenli sancı yok sende durumlar nasıl kaç kilo bebiş
Esrarslan Kirginpapatya sağlıcakla kucağınıza alın inş yüksek tansiyon kaç çıktı acaba benim de iki haftadır 15 9 çıkıyor en yüksek
Nazz344 Daha da agırlastım oturmak kalkmak cok zor artık doğsun istiyorum ama gün geçtikçe de aşırı korkuyorum 😅 bir ananas hurma vs bu haftadan sonra yenır mı
Yldz_89 Kelebek671 bende 37+3 ün haftaya cuma doğum yapıcam inşallah 2. Gebeliğim 😍 bugün kontrolüm vardı herşey yolunda çok şükür biran önce gelsede rahatlasam bacak arası ağrım çok var tekmeleri çok sert dik oyuramaz oldum 🫠 bu arada bebiş kaç kg oldu
Kirginpapatya Esrarslan pazartesiden beri ilaç kullanmama rağmen 13-15 arası değişiyor küçük tansiyonda genelde 10 civarı çıkıyor
Esrarslan Kirginpapatya anladım sizin tansiyonu duyunca bende bi tedirgin oldum ama bana bu konu da doktorlar bişey demedi hala normal doğumu bekliyorlar bugün bir daha soracam çünkü bana bile yüksek geldi normalde 9 6 çıkardı