Bugün kontrole gittim ultrasonla bakıldı herşey güzel dedi doktorumuz ve sonrasında ilk nst me girdim minik minik düzenli sancılarım çıktı normalde beni 2 hafta sonra kontrole çağırmıştı nst sonucumu görünce 1 hafta sonra kontrol dedi sizce bu sancılar normal mi kendimi doğuma hazırlamalımıyım?Açıkcası sancı beklemediğim bir durumdu doktorumda siz herşeye hazırlıklı olun dedi sancı çoğalırsa bi haftayı beklemeden gel dedi şuan kafam karıştı böyle olup denılen sürede doguran var mı yada gününü haftasını tamamlayan varsa paylaşabilir misiniz benimle şuan korku değilde çok farklı duygular hissediyorum annelik gerçekten bi mucize🥹