bende de aynı şekilde ağrı var 36. haftadan beri, bebeğimin doğum pozisyonunu aldığını ve başını yerleştirmiş olduğunu söyledi. Artık 37. haftadayım yürürken o kadar acıyor ki adım atamıyorum🥲 doktorum 1-2 hafta içinde doğumu beklediğini bu yüzden çok normal olduğunu söyledi oldukça aşağıdaymış