Yesimmmmi Sancım yok okey ama kalp atım ritmi normal mi çünkü çihazdayken 90 düşmüştü kırmız ışık yanmıştı 
Yesimmmmi Jrnfudjrjr kalp ritmi 90 düşmüştü makina kırmızı ışık vermişti hemşire gevşek bağlamıştı oynamamı oldu acaba doktor birşey yok dedi ama benim içim rahat değil yarın başka hastaneye Nts girsem bir sıkıntı olurmu iki gün arayla
Jrnfudjrjr Yesimmmmi doktor zaten sorun yok demiş nst cihazları çok hassas ben her girdiğimde bozuk oluyor bir şekilde yapıyorlar stres yapma lütfen herşey normal yapay zekaya da at oda yorumlar
Baklavaseverim Yesimmmmi Sizin nabzınızla karışmıştır düşüklük sürekli olması gerekiyor döndükçe hareket ettikçe makine bazen sizin nabzını algılar doktorlar ayırt ediyor o yüzden stres yapmayın