Busra_busbus İki hafta önce 40+2 de geldi sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ama beklemek özellikle son haftalar çok yıpratıcı can sıkıcı oluyo anlıyorum ☺️
Minikbebegimveben Busra_busbus Sabah hareketini hissetmedim hastaneye koştum meğer aç olduğum içinmiş sinirlerim yıprandı 🥲