fagrbs çok teşekkür ederim 😇 tercihi bana bırakmıştı egemen hoca bnm icin sezeryan daha kolay 10 dkda olur ama normal doğumu öneriyorum dedi sonradan kızıp küsme hızlı toparlanırsın senin icin o esna zor olabilir ama doğum bu illa zorlanacaksın dedi,son dk sezeryan olsn dedim dayanamadım cnkü kontrole geldiğinde sona gelmişsin az daha dişini sık geldi gelecek dedi😂 ben sezeryan düşünüyordum acıkcası çokçook korkuyordum normal doğumdan. Ama iyiki normal yapmısım doğdum 5 dk sonra kendi odama yürüyerek gittim ebelerde cok iyi ve ilgiliydi destek verdiler o sırada herhangi olumsuz bir söz bile insanı çok etkiliyor. Aklında soru işareti kalmasın ben normal doğurduysam herkes doğurabilir bence kendne bedenine güven ve birgünlk bişe hertürlü geçiyo bi bakmışsın ki olmuş, tek olumsuz şey kaynanamın yanımda olmasıydııı sonra onu odadan kovdum eşim geldi😂 şimdi bebeğim 42 günlük çok şükür iyiyiz. Aklıma takılan varsa sorabilirsin canım.