Lavin8018 5+1 haftalık hamileyim daha hiç kese görülmedi kanamam oldu o yüzden acile gitim ordada kese görülmedi belki düşürmüşsün dedi kan verdim sonucu çıkınca beli olucak dua edin bana lütfen birşey olmasın yaa
umynurr Lavin8018 insallah bir sorun olmaz guzel bir gebeligin olur cnm stres ypama guzel haberlerle gel rabbim sifa versin
busrasya2334 Lavin8018 şu doktorların üslupsuzluğu sindirimi bozuyor artık canını sıkmamaya çalış ve veya sonucunu bekle canım her kanama düşükle sonuçlanmaz
Bbgg Lavin8018 Rabbim rast getirsin inşallah işini canımm gönlüne ferahlık versin hadi bakalım dua edelim senin için 🤲🏻
umynurr Lavin8018 kotu dusunme cnm strese girme kendin icinde bolca dua et insallah kotu birsey olmaz
ru_a6 Daha küçük olduğu için kese görünmemiştir canısı içini ferah tutmaya çalış inşallah bebişin sizinle kalmıştır 🤲🙏
Lavin8018 Admsarzu ama vajinal muayene yaptı normalde vajinal kontrolde görülüyor bilmiyorum duğa edin bana lütfen inşallah birşey olmaz
Lavin8018 Beta hCG değerim 187 çıkmış ayın 6 sında verdim de 146 ıydı yinemi kimyasal gebelik geçiriyorum yaa😞😞