edakok Kızlar 36+6 yok bebeğimin boynunda iki adet kordonu var sancıyı nasıl anlarım acaba arada normal karın ağrım oluyor bazende kasıklarım ağrıyor bir iki dakika sonra geçiyor
2kizannesi30 edakok şuan o ağrı bende de var göbeğim aşağı inmiş gibi çocuğum aşağıda gibi burda bekliyim bnde
Mineoooo Sancı mı diye düşünmezsin ilk doğumum da sürekli bu mu sancı diye diye doğurdum ama sancı cidden geldiği zaman alllaaaah dedirtip sonra çoook tatlı bir uykudaymış gibi rahatlama bırakır gibi düşün dinlenince geçmeyen sıklaşan bir durum