Kızlar 3 ay çok bulantılarım vardı her şeyden tiksiniyordum 3. Ay bitti 14. Hafta itibariyle bulantılarımın bitmesiyle bir iştahım açıldı yok böyle bir şey çok özür dilerim ama hiç insansı yemiyorum var mı aranızda böyle her dakika aç olan? Yemek yerken bile başka yemek düşünüyorum asla tıkabasa doymus hissetmiyorum sürekli midem kazınıyor çok üzülüyorum 😓😓