Hifaakim Kızlar göbeğe sürüyorum jojoba yağı içeriyo nemlendirme amaçlı sürüyorum bi sakınvası varmıdır kokulu bi nemkendirici 33 haftlığm
powerpuffgirlss Hifaakim nemlendiricinin zarari olcani dusunmuyorum doktora sorarsaniz daha iyi tabi ama catlak icin lierac kullaniuorum etrafimda da kullanan vardi faydasi var akilinizda bulunsun
Nisanmomy Hifaakim benim doktorum bu ürünleri ciltte emilim olduğundan önermedi. Kakao yağı, Hindistan cevizi yağı önerdi
Hifaakim powerpuffgirlss powerpuffgirlss lierac benimde var aldım ama aşırı geriyo benmkini trendyoldan aldım emin olamadım sizde de aynı etkiyi yapıyo mu acaba
Hifaakim Nisanmomy bende tatlı badem yağı kullandım bi süre nemlndirme amaçlı sürüyorudum aklıma takıldı
Hifaakim powerpuffgirlss bilmiyorum canm ya ama geriyo ve sürdükten sora beyaz oluyo bi süre sora geçiyo
powerpuffgirlss Hifaakim canim belki çakmasıdır ama nemlendiricide ayni gorevi goruyo bence hemen hemen