Xxeson5 geçen hafta 36/4 haftalıktık sancım çıktı diye durdurdu doktor bi kaç gün daha dursun dedi serum falan , 2 cm açıklıkla eve gönderdi sancı olursa evde çek falan diye şimdi 38 olcam sancı diye bisey kalmadı 😂 servikal yetmezlik vardı bide dikişimi de aldı yine tık yok o yüzden yavaştan yürümeye başla derim bende ileriye kalmak istemiyorum sezeryana dönsün istemiyorum baş gelişti bide ılık duş temizlik falan da yapıyorum baskıdan başka bisey yok 😬😬🫨